9.01 kerge vigastus, aga kõik paraneb

Täna siis 80kg rinnalt, 7 korda… ja vigastasin rinnalihast. Ilmselt ei olnud eelmisest trennist taastunud. Tegin veel 75kg x7, 70kg x6 ja rohkem polnud mõtet lõhkuda. Õnneks mitte väga hullusti ja järgmiseks trenniks peaks paranema. Lisan ilmselt ühe soojendusseeria. Praegune kava on 1.päev aeroobne, 2. päev jõutrenn, 3. päev jõutrenn ja 4. päev vaba. Ja siis otsast peale jne. Nagu targad räägivad, siis peaks kõik lihased läbi tegema 2 nädala jooksul 3 korda. Mina teeks praegu 3 korda läbi 12 päevaga, ilmselt on see liiga kiire ja ei taastu korralikult. Võiks lisada kavasse ühe aeroobse päeva, siis oleks tsükkel 15 päeva, aeroobset oleks vaja nagunii rohkem teha, kuna eesmärk on ka pekki maha võtta. Kaal on praegu 96-97 kg, hea oleks 92-93 kg.

Siiski arvan, et nagunii mul pole nii palju aega, et viiest päevast neli trennis käia, tuleb trennist vabu päevi sisse ja kardan, et jõutrennile jäävad liiga pikad pausid vahele. Jätkan praeguse kavaga ja vaatan, kuidas vastu pean ja taastun. Ostsin eile ka valgusegu, selle tarvitamine peaks taastumisele kaasa aitama.

Nii. Eile sain talt sõnumeid (!), poleks arvanud, et seda juhtub nii kauge maa tagant. See näitab, et ükskõik tal minust pole. Tegi kohe päeva väga heaks. Enesetunne on üldse aastavahetusega võrreldes väga hea. Näis, mis edasi saab.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>