Trenni edusammud

Täna siis 100kg kükk 6x. Ja eile rinnalt 80kg 3×8. Varsti võib hakata juurdepanemisele mõtlema. Selja allatõmbed 85 kg ja proovisin ka 90, jõuab küll. Triitsepsit teen kitsa haardega 60 kg, ja varsti panen kah juurde. Raskema kui 65kg-ga pole ma seda kunagi teinud. Biitsepsile panin ka vägisi 5kg juurde, praegu 45kg vist. ei tea täpselt, mis see kangi vars kaalub. Õlg oli täna pettumus, ei jõudnud 60 kg, tegin 55-ga.

Läksin üle 5 päevasele tsüklile, kuna 4 päevaga ei taastu. 2 jõutrenni ja 1-2 aeroobset trenni 5 päeva jooksul. Täna oli kolmas päev järjest trennis ja homme prooviks veel aeroobse päeva otsa teha. Näis, kas jalad vastu peavad. Aeroobne trenn on selline: 5-10 min jooksu, 10min sõudmist, 15 min jalgrattasõitu, ja siis otsast peale. Minimaalsed puhkepausid, kokku 1 tund ja 10-15 min. Püüan jooksu osa suurendada.

Võhma oleks küll, aga tavaliselt hakkavad jalad või selg valutama, kui rohkem joosta. ehk see aja jooksul paraneb. Kaal ei vähene, ikka 98 kg. Võtan ilmselt lihast juurde ja kaotan rasva. 5 kilo võiks ikkagi alla saada. Täitsa rahul ikkagi, et vaatamata muudele jamadele saan trennis käidud.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>