Kaaluprojekt

Täna tegin hommikul kätele trenni ja pool trenni tegin õhtul. Sõin hommikul putru ja ühe saia, lõunaks sõin kuus müslibatooni ja õhtul sõin kaks pasteedisaia, ühe vorstisaia, kolm viinerit ja koogel-moogelit (kahe munaga). Mul oli nii suur magusa isu. Kõht on punnis, aga loodan, et see on ajutine nähtus. See kord ei ole üle söönud. Vähemalt mul pole paha olla.

Mul jäi möödunud reedel pool trenni tegemata, selle tegin ma tagant järele pühapäeval. Ja laupäevane jooksmine ning jalgade tõstmine jäi ka tegemata, need plaanin tagant järgi teha tuleval reedel ja pühapäeval.

Homme on jooksmise päev. Loodan, et ilm on enam-vähem. Väga suure vihmaga on paha joosta.

Täna lugesin, et greip on väga hea rasvade põletaja. Nüüd plaaningi osta greipi ja greibi mahla. Homme plaanin ka osta jõhvikaid tuhksuhkrus, sest jõhvikad on ka väga kasulikud. Peale selle pidi veel kookose õli hea kaalulangetamisele olema, aga toitumisspetsialistid ei soovita seda tarbida. Arvan, et ma jätan ka selle esialgu oma menüüst välja.

Olen mõelnud, et lõunal peaksin ma midagi ikkagi sööma. Siis pole õhtul kõht nii tühi ja õhtune libastumine on vähem tõenäoline sellisel juhul.

Tahaks lõunaks süüa midagi tervislikku ja odavat. Praegu olen leidnud kuldseks keskteeks nuudlid. Töö juures saaksin ma kuuma vett. Viiksin sinna ühe kausikese, natuke nõudepesuvahendit ja lusika.

Tegin arvutuse, et kui ma teeksin endale lõunaks kukli-burgeri, siis läheks mu lõuna maksma 0,8 eurot. See teeks kuu kohta umbes 17,6 eurot. Kui ma piirduksi ühe õunaga, siis jääks mu kuine lõuna söök vahemikku 3,74-5 eurot. Kuid olen kindel, et mu kõht jääks tühjaks ja ma oleksin pahur ning eksisteeriks oht õhtul n-ö tagant järele süüa.

Kui ma sööksin lõunaks paki nuudleid, siis kujuneks mu kuiseks lõunaks 4,18 eurot. See oleks rahalises mõttes umbes sama nagu õun, kuid kõht oleks rohkem täis. Ning kui ma tahaks kokku hoida, siis võin ma ju pool pakki süüa. Tean, et ka see täidaks mu kõhtu.

Selle mõtiskluse tulemuseks on see, et ma hakkan oma kogutud sentide eest nüüd koju nuudleid varuma, et töö juures lõunat süüa.

Mõtlesin, et püüan elada vaese inimese elu. Kogun julguse kokku ja viin kodus olevad pudelid ära. Siis saaksin ka mingi raha. Saan endale näiteks midagi magusat lubada. Mul on hea vaese inimese elu katsetada, sest mul on toetav perekond. Kui ma ei peaks hakkama saama, siis saan alati neilt toetust/raha küsida.

Aga eks näis, kuidas see mul välja kukub. Kas ma suudan need pudelid ära viia. Natuke piinlik on pudeleid viia. Võib-olla teised arvavad, et ma olen mingi ilge joodik. Samas pole ju oluline, mida teised arvavad. Ma ei karda olla vaene või näida vaene. Ma arvan, et vaesus pole pahe. See on vaid olukord, hetke seisund. Ja mina tean, et ma pole joodik. Ei tarbi üldse alkoholi. Inimesed, kes mind teavad, ei arvagi, et ma olen joodik. Ning kes mind ei tea, miks peaks mind huvitama võõra inimese arvamus. Oluline on see, et mina tean, kes ma olen ja kõik, kes mind tundma õpivad, saavad ka tead, et ma pole joodik ja kes ei viitsi mind tund õppida, nende peale pole mul mõtet oma aega raisata. Need mõelgu ja rääkigu mida iganes nad tahavad.

Ma püüan ka käesoleval nädalal normaalset süüa. Kui kaal on stabiilne, siis ei tee see nädal midagi drastilist. Loodan, et suudan olla kannatlik.

Kardan neid kehasid ilmasid, siis on raske jooksma minna. Ühest hetkest pean nii-kui-nii jooksmisest loobuma, sest kui lumi maha tuleb, siis mu jooksurada ei hooldata. Sealt lund ei koristata ja suurte vihmadega on see suur porimülgas. Sellisel juhul jääb jooksmine ära, aga siin võin ma ju paisuma hakata, sest suur kult energiat jääb kulutama, kuigi keha on sellega juba arvestanud ja minu söömine ning toidukogus on ka just sellele energiakulule vastav.

Aga ma ei peaks nii negatiivne olema. Äkki ma suudan selleks ajaks nii palju teenida, et suudan endale trenni lubada. See oleks isegi parem, sest treener (nt aeroobika treener) utsitaks tagant ja trenn oleks ka tõhusam professionaali käe all. Olgem ikka positiivsed.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>