Kaal püsis muutumatuna

Täna tegin trenni ja põhirõhk oli jalgadel. Täna oli see 100 kükipäev. Pool trenni tegin hommikul ja teise poole tegin õhtul.

Täna viisin ka pudeleid. Mõtlesin, et ei osta magusat, aga ikkagi ostsin tumedat šokolaadi ja u 50 grammi jagu ka sõin seda. Mõtlesin raha hoida, aga kulutasin umbes pool pudelite eest saadud summast ära. Pudeleid oli 9 kotitäit. Esimesel korral viisin neli kotti, teisel kolm ja kolmandal kaks ning sain 14,52 eurot.

Ostsin kaks greipi, 1 liiter greibimahla, 0,75 liitrit smuutit, kaks pakki nuudleid (kanamaitselisi), tume šokolaad 70% 200 grammi.

Üks liiter greibimahla võrdub rahalises mõttes umbes 1 kg greipidega. Üks greip kaalub umbes 300 grammi. Seega saaks ühe greibimahla asemel osta 3-4 greipi. Ja kui ma sööks greipi ainult jooksmise päevadel, siis saaksin ma hakkama 6-8 päeva. Mahl nii kaua ei püsi. Tavaliselt joon mahla 1-2 päeva. Seega on mõttekam greipe osta ja vitamiine saab greibist ka rohkem.

Täna hommikul sõin kaeraklii putru, ühe pasteedisaia, maisihelbeid umbes 1,5 pihutäit ja jõin tassi teed. Lõunaks sõin paki nuudleid.

Mõtlesin, et püüan hoiduda söömisest õhtul, pärast tööd. Aga ma siiski sõin. Sõin kausi täis jõhvikate ja pohlade segu koos tuhksuhkruga, umbes 50 grammi tumedat 70% šokolaadi, kolm kommi, ühe greibi umbes 300 grammi ja jõin ühe smuuti 0,75 liitrit. Ei tea, kas seda oli palju või mitte. Arvan, et toit oli värske. Seetõttu on kõht punnis ja gaase täis.

Loodan, et homme on mu kaal ikka langenud. Homme püüan joosta kaks ringi ja teha 75 jalgade tõstet. Homme lubas vihma, seega ma ei tea, kuidas ma hakkama saan. Hoian pöialt, et mul jagub jaksu, selleks kõigeks.

Mul on kõht vist väga paks, sest täna tundusid mu jalad peenikesed ja pepu oli nii vormis. Vaatasin end peeglist ja imetlesin. Kõht on küll.. tegelikult pole kõht paks. Kõht on isegi sirge, aga tahaksin, et ma küljepealt vaadates ikka peenem oleksin. St mu kõhu risti läbimõõt oleks väiksem. Aga loodan, et kui ma nüüd hakkan külgmisi kõhulihaseid treenima, siis see kõht läheb ka paremaks. St ilusamaks ja lihaselisemaks. Praegu on ka lihaseid näha, kui ma end natuke tahapoole kallutan, aga tahaks, et need oleksid näha ka siis, kui ma sirgelt seisan.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>