Kaal langes -0,5 kg – Jesssss!!!!

Hommikul sõin putru ja ühe kaeraküpsise. Tegin ka pool trenni. Täna on see saja küki päev.

Kaalu langus on väga positiivne, sest kartsin kaalutõusu.

Eile olid mul igasugused isud. Tahtsin endale erandit teha ja lubada rohkem. Näiteks rohkem kommi ja rohkem küpsist. Leidsin ka põhjuse ja selleks oli stressirohke olukord tööl. Kuid suutsin siiski oma toitumiskavast kinni pidada.

Usun, et üks põhjus oli see, et kartsin kaalutõusu. Arvasin, et see on vältimatu. Ja kui söön vastavalt oma toitumisplaanile, siis on see tõus minimaalne. Ja iga n-ö plaanist üle astumine toob endaga kaasa suurema kaalutõusu. See omakorda tähendaks soovitud kaalu saavutamise edasi lükkumist. Seega hoidusin erandite tegemisest ja enda premeerimisest.

Minu preemiaks on üks õhtune komm. See on piisavaks preemiaks.

Kuid kõht on küll tühi. Nüüd on kõht isegi pärast söömist tühi. Pärast hommiku- ja lõunasööki on see talutav, kuid õhtul on väga raske toidust eemale hoida. Samas on siis (kaalule) kõige ohtlikum just see õhtune söömine.

Söömise vältimiseks püüan olla tegevuses ja pesen esimesel vabamal momendil hambad ära. Kõht on küll meeletult tühi, aga senimaani olen ma selle välja kannatanud. Kui asi tundub väga hull olevat, siis joon lihtsalt hästi palju vett. Natuke see aitab näljatunnet leevendada. Mu õhtune tee ka vähendab natuke näljatunnet.

Kardan täna libastuda. Ma kardan, et seal praktikakohas ma võtan pakutava toidu vastu. Ma võiks lubada endale teed või mahla, aga mitte midagi söödavat.

Ma olen oma soovitud kaalule nii lähedal. Tänasele kaalulangusele tuginedes saavutan ma oma soovitud kaalu varem kui algse prognoosi ehk kaheksa päevaga. See on minu jaoks väga positiivne uudis.

Isegi kui nüüd kaal tõuseb +0,5 kg. Siis enne seda olen ma kaotanud juba -1,5 kg. Seega mu kaal langeks keskmiselt 1 kg kolme päevaga.

Eelmise teooria järgi oleks mu keskmine kaalulangus olnud -0,167 kg päevas. Kuid selle uue teooria järgi oleks mu keskmine päevane kaalulangus 0,333 kg. See on juba poole suurem langus ja ma saavutaksin soovitud tulemuse poole kiiremini, seega peaksin soovitud kaalu saavutama nelja päevaga.

Soovitud kaaluga tuleb ka positiivne emotsioon. Ilmad on ka juba ilusad ja soojad. Ma saaksin ja julgeksin siis randa minna ning panna endale bikiinid selga. (Kuigi jah, uus probleem on see, et ma olen nüüd teistega võrreldes ikkagi väga valge. Aga võib-olla ostan päevitusõli, et pruunistusprotsessi kiirendada. Kasutaksin seda õli oma jalgade peal. Mujale see päike nagu kinnistub ise.)

Mul on väike lootus ja optimistlik teooria. Kui kaalutõusu ei tulegi ja langus jätkub sama moodi (-0,5 kg päevas), siis ma saavutaksin oma soovitud kaalu kolme päevaga. Kusjuures nendest kahel päeval ma näeksin oma soovitud numbrit juba. Kuid selle soovitud numbri järel (pärast koma) on veel numbreid, millega pean tegelema. St mida pean ja tahan langetada.

 

Pärast tööd:

Kuulsin vennalt, et nädalavahetuseks lubatakse tormi. Ühesõnaga halba ilma. Loodan, et kui homme jooksmise ajal on ilm veel ilus. Ei tea, mis järgmine nädalavahetus toimub. Kui saavutan soovitud kaalu, kas mind premeeritakse ka hea ilmaga, et ma saaksin randa minna…

Käisin oma kunagises praktikakoha. Õnneks mulle ei pakutud süüa. Seega mul vedas. Polnudki ahvatlust.

Täna õhtul sõin ühe kommi, ühe õuna ja 200-300 grammi viinamarju ning jõin kaks tassi teed. Ja jõin ka ühe klaasi piima.

Teisipäeval lähen vast oma juhendajale külla. Siis on jälle oht liiga palju süüa. Aga võib-olla ma muretsen jälle liiga palju ja asjatult. Loodan, et see õun ja need viinamarjad mu kaalulangust ei pidurda. Eks seda saab juba homme näha.

Lõunaks närisin ma kuivasid nuudleid. Sõin kiirustades ja teepeal. Kõht oli pärast seda küll natuke tühi, aga suutsin ilusti vastu pidada.

Õhtul on kõht meeletult tühi ja isegi koriseb ning nii väga tahaks midagi süüa, aga õnneks olen väga väsinud ning lähen kohe-kohe magama.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>