Kaal langes -0,4 kg (jeppiiiii!!!!)

Nüüd näen ma oma soovitud kaalu, mille järel on 8. St 800g tuleb veel maha saada. Kuid nüüd on see natuke kergem, sest põhimõtteliselt olen oma soovitud kaalu saavutanud.

Homme on mul plaanis juhendajale külla minna. Mõtlesin, et ostan midagi magusat kaasa. Eks siis see kaal tõuseb jälle. Loodan väga, et kaalutõus pole suur. Kõige parem oleks kui see jääks püsima. Teinekord on jäänud.

Homme mõtlesin trenni teha hommikul, enne tööle minekut. Plaanin ärgata kell 5:30. See eeldab muidugi varakult magama minemist.

Kella 5:00 ajal lähevad mu jalad krampi. Täna hommikul ka. See on nii meeletu valu. Hoidsin oma jalast kinni, surusin hambad kokku ja lootsin, et see läheb ruttu üle. Nüüd lihased valutavad nagu oleksin ühte jalga liiga palju treeninud või liigsuure koormusega treeninud.

Hommikul sõin putru, jõin tassitäis musta teed ja täna oli nisukliiküpsise päev. St sõin ühe nisukliiküpsise. Võib-olla on mul juba segamini läinud selle järjestuse pidamine. Nimelt, ma püüan küll süüa vaheldumisi ühel hommikul nisukliiküpsist ja järgmisel hommikul kaeraküpsist. Aga ma seda eriti ei jälginud, et kuna, ma mis küpsist söön. See pole ka eriti oluline. Ära söön ma need kõik.

Mul oli sahtlis veel kaks kommi. Esmaspäeva ja teisipäeva õhtusöök. Kuid küsisin vennalt kolm kommi juurde. Nüüd saan terve nädal õhtuti ühe kommi süüa.

Arvan, et kui kommid saavad otsa ja juurde neid ei tule, siis hakkan sööma õhtuti ühe küpsise. Mul on sahtlis veel pool pakki „Selga“ küpsised.

Olen rahul oma kõhuga. See on ilus sirge ja lihaseline. Tegelikult olen kõhuga isegi väga rahul. Jalgadega olen rahul siis, kui ma seisan püsti ja pikad püksid on jalas. Kuid ma pole veel bikiinisid selga proovinud. Ei tea, kas siis ka enda figuuriga rahul olen.

Mulle tundub, et kui ma istun, siis on mu reied veel natuke jämedad. Kuid võib-olla see ainult tundub nii, kuid tegelikult on kõik normaalne. Sest seistes on jalad peenikesed, seda ka reie koha pealt ning kui ma kaalust veel rohkem alla võtan, siis näeksin ma seistes ju veel kõhnem välja. Seda ma ka ei tahaks.

Eks ma püüangi vähem istuda ja rohkem liikuda, siis nagu probleemi polekski.

 

Peale tööd:

Käisin jooksmas ja sain väga märjaks. Mõtlesin, et enam ei taha joosta ja ei taha märjaks saada. Tegin ka suurema osa homsest trennist ära ja kavatsen ärgata kell 5:50 hoopis.

Loodan väga, et ma homme väga ei liialda ja kaal vähemalt ei tõuseks.

Kolmapäevase jooksmise üle ma veel mõtlen. Vaatan, kuidas ilm on ja kuidas ma jaksan. Võib-olla asendan kolmapäevase jooksmise hüppenööriga hüppamise vastu. Minus ei ole enam seda jõudu ja tahet, et vihmase ilmaga jooksmas käia. Kuid ilmad hakkavadki kehvemaks minema. Sügis on veel tulemas jne…

Nädalavahetusel on mul plaanis vanaemale külla minna. Otsustasin, et jätan reedese jooksmise üldse ära. Kuid kui mu kaal ikka mega palju tõuseb, siis vist hakkan topelt trenni tegema.

Lõunaks sõin oma nuudleid ja õhtuks sõin ühe kommi ning jõin teed. Kõht on tühi nagu alati. Õhtul on väike kõhuke tekkinud. Ei julge kaalule minna, äkki on kaal ka tõusnud. Täna olen ma rangelt oma toitumiskavast kinnipidanud. Seega ei tohiks kaal tõusnud olla, aga mine sa tea.

Täna avastasin, et kui ma töölt tulles 17:11 bussile ei jõua, siis jõuan ma koju sama kiiresti kui jalgsi tulles. Samas jalutamisega kaasneb väga palju n-ö positiivseid lisasid, näiteks saan oma mõtteid korrigeerida, see on ka natuke trenni eest ja värskes õhus viibin jms.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>