Kaal püsis muutumatuna (olen natuke pettunud)

Lootsin, et kaal langeb täna ja homme -0,5 kg. Kuna ma eile tundsin nälga ja vältisin ülesöömist, siis olin nii kindel, et mu kaal langeb. Kuid hommikul sain pettumuse osaliseks. Samas on hea, et kaal ei tõusnud.

Hommikul sõin putru 150g, 8g šokolaadi, ühe saiaviilu või ja tomatiga. Kõht sai esialgu täis. Muidugi ei puudunud ka mu tassitäis musta teed.

Hommikul tegin ka pool trenni ära. Planeeritud 20 minutist jäi mul veel kuus minutit üle.

Kella viie ajal läksid mul mõlemad jalad krampi. Ärkasin selle valu peale üles. Ootasin kuni see üle läheb. Kuid sellise valu üleminekut oodates, tundub aeg üsna pikk. Mul pole õrna aimugi, kui kaua see jalgade krambihoog kestis.

Eile tegin ma jalgadele venitusharjutusi. Omast arust veel üsna hoolikalt. Seega ma ei mõista, miks jalad krampi läksid. Võib-olla magneesiumi puudusest. Kui need hood sagenevad ja hakkavad juba kvaliteetset olemist segama või häirima, siis ostan magneesiumitablette.

Mõtlesin, et kaalulangus aeglustub, kui mu kaal hakkab lähenema 45 kg-le. Praegu kaalun ma 46,5 kg. Kuid sellist seost ei ole näha. Kaal on langenud ka 45,8 kg-lt 45,4 kg-le, mis teeb kaalulanguseks -0,4 kg. Seega üsna märgatav kaalulangus 45 kg juures.

Seega peab põhjus, miks mu kaal ei langenud, olema kusagil mujal. Võib-olla see puljongikuubik on liiga rasvane. Või värske toidu söömise tõttu kaal ei langenud. Mõtlen värske toidu all porgandeid ja kaalikaid.

Ahh… peaasi, et kaal ei tõusnud. Kõht on punnis, kuid keskmiselt punnis. See on veel talutav. Kuid mu reied tunduvad nii jämedad. Ei tea, kas ainult tunduvad või need on ka tegelikult jämenenud. Mõõtmisepäev on 25. kuupäeval. Kui mul on meeles end mõõta, siis selgub, kas reied on ka tegelikult jämenenud.

Püsti seistes tunduvad jalad üsna lihaselised. Seega võib jämenemine tuleneda lihaste arengust. See on hea ja siis võib jämedate reitega leppida. Kuid, kui see on tingitud rasvast, siis tuleb trenn efektiivsemaks muuta.

Istudes tunduvad reied jämedad. Need valguvad nagu laiali. See viitaks justkui rasvale. Lihas peaks olema vintske. Esialgu püüan vältida ülesöömist ja saada oma kaal stabiilseks 45 kg juures. Kui see on saavutatud ja ma pole oma vormiga rahul, siis hakkan oma figuuri enda jaoks sobivamaks kujundama.

Peale tööd:

Lõunaks sõin pool pakki nuudleid poole puljongikuubikuga. Sain kõhu täis kuni kella 17.00-ni. Täna tundsin jälle kella 12.00 ja 17.00 ajal tühja kõhtu. Ma pole vist veel harjunud nende väiksemate toidukogustega.

Kodus sõin veel 50 g kaerakliiputru, jõin tassitäis musta teed. Peale selle sõin veel kaks porgandit ja umbes neli peotäit kaalikate ja naeriste viile. Riivisin need ära ja panin kolm teelusikatäit suhkrut ka sinna hulka. Täitsa maitsev oli. Jõin veel ühe kolm-ühes kohvi. Eks näis, kuidas mu kaal sellele reageerib.

Õhtul tegin ka teise poole trennist ära.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>