Kaal tõusis +1,6 kg (tundub väga suur kaalutõus)

Nüüd kaalun 48,1 kg. Peas on kõiksugused drastilised kaalulangetamise mõtted. Kuid püüan neist hoiduda.

Hommikul tegin pool trenni.

Hommikusöök: 200g kaerakliipuder, üks kolm-ühes kohv, tassitäis musta teed, 8 g šokolaadi, üks võisai kurgiga.

Plaanin lõunaajal süüa terve paki nuudleid ja õhtusöögi jätaks vahele. õhtul söön kaalikaid ja naereid ning joon teed. Vaatan kuidas see plaan mul õnnestub.

Lõunasöök: terve pakk nuudleid koos maitseainega (see, mis pakis kaasas oli).

Õhtusöök: kahe pihujagu riivitud kaalikaid ja naereid koos kuue teelusikatäie suhkruga, peale selle sõin ka õhe kurgi. Jõin musta teed ja kolm-ühes kohvi ning ühe liitri jagu morssi.

Õhtul tegin ka teise poole trennist ära. Olen mitu ööd magamata ja seetõttu olen ma täna väga väsinud. Püüan täna varem magama minna, et end homseks ilusti välja puhata.

 

Täna lugesin, et ühe kilogrammine kaalukõikumine ööpäevas on täiesti normaalne. Lugesin veel, et normaalseks kaalulanguse tempoks on umbes -0,5 kg nädalas. Vaatasin oma kaalulangusetabeli üle. Uurisin oma kaalulangust nädalalõikes ja avastasin, et sellisel juhul ei ole see kaalukõikumine nii drastiline olnud.

Minu arvutuste kohaselt võib kahe järjestikulise nädala kaalulanguste summa moodustada 3 kilogrammi ning kolmandal nädalal peaks kaalu muutus olema 0 kg kuni +1kg. Mul ei ole kahe järjestikuse nädala kaalulanguste summa ületanud -3kg, kuid ühel korral on olnud kahe järjestikuse nädala kaalutõusu summa suurem kui +3kg.

Päevased kaalukõikumised on olnud suuremad kui 1kg, mis ei ole normaalne ja näitab, et probleem on täitsa olemas.

 

Kui mu norm, stabiilne kaal on 45 kg, siis jääks minu normaalkaal 46-44kg vahele. Kui mu kaal nende numbrite vahel kõiguks, siis poleks tegemist veel kaalulanguse ega tõusuga. See oleks normaalne kehakaalu kõikumine. Kõik, mis nendest piiridest üle on, oleks juba kaalulangus või –tõus.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>