Kaal langes -1,7kg

Kaalun nüüd 46,4kg.

Hommikul magasin kauem, et end korralikult ikka välja puhata. Panin kella helisema 7:30-ks, aga ärkasin varem (7:15 ajal umbes). Tavaliselt ärkan kell 5:40 või 6:00.

Hommikul käisin jooksmas. Väljas oli mõnusalt jahe ja inimesi liikus vähe. Jooksmine läks ruttu. Ajaliselt mitte, kulus ikka umbes üks tund, kuid tundus, et läks ruttu nii, et ei saanud nagu arugi, et ring juba tehtud. Mul oli pea mõtteid täis. Sain oma mõtted natuke selgemaks. Seega läks tänane jooksmine igati asja ette. Tegin ka 50 jalgadetõstet.

Hommikusöök: 200 g riisiputru ketšupikastmega, üks võisai, üks kurk, 16 g šokolaadi, üks kolm-ühes kohv, tass musta teed ja jõin ka morssi.

Välimuse kohta nii, et olen keskmiselt paks. St tunnen end keskmiselt paksuna. Kuid väljas on külmavõitu ja mul on lai T-särk seljas, seega see mind ei häiri. Reied vist tunduksid paksud, kuid ma ei vaata neid. Eiran täielikult oma keha. Keskendus kaalu stabiliseerimisele ja korrapärasele toitumisele.

Võib-olla saan ka oma kaalutabeli kuidagi siia üles laadida. Usun, et seda oleks huvitav vaadata. Ma olen kannatanud nälga ja teinud igasuguseid drastilisi lükkeid, kuid kõik, mis ma sellega saavutasin oli suur kaalukõikumine, kuid usun, et aritmeetiline keskmine ei ole selle aja jooksul muutunud.

Seega.. minu õpetussõnad. Tervislik kaalulangetamine on parem, nauditavam ja annab samatulemuse. Kuid seda tervislikul moel.

Kui normaalne kaalulangus on 0,5 kg nädalas. Siis minu soovitud 5 kilogrammine kaalulanguse peaks saavutama 10 nädalaga, umbes kahe kuuga. Mul on kulunud rohkem kui kaks kuud kuid ma pole suutnud seda 5 kg veel kaotada. Võib-olla ongi see kaalulangus ühe korraga liiga suur, et see tuleks saavutada etapiti.

Lõunasöök: pool pakki nuudleid terve paki maitseainega, üks kolm-ühes kohv, musta teed.

Õhtusöök: 4 viinerit, 175 g riisiputru ketšupikastega, üks kolm-ühes kohv, musta teed, konserveeritud herneid, 24 g šokolaadi, marineeritud kurke.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 kommentaari postitusele Kaal langes -1,7kg

  1. Surfaja kirjutab:

    Ma arvan, et see nuudlipakk on kiirnuudlid eks ja pole kuigi toitvad. Muidu oled märgatavalt liikunud normaalse menüü suunas :) Kogused tunduvad veel väiksed, aga ega kohe magu ei kannatagi ju suuri, kui vahepeal näljas oled olnud :) Kusjuures kui sa nüüd normaalselt sööd, siis eks kaal tõusebki kuskil viis kilo. Sest keha on olnud pikalt säästurežiimil ja tahab meeleheitlikult kõike talletada, kartes, et “muidu varsti enam jälle ei saa”. Aga kui sa püsivalt normaalselt edasi sööd ja ei trikita, siis saab keha ka aru, et ta nüüd saabki stabiilselt normaalse koguse toitu ja ei peagi nii palju enam talletama, seega siis kaal jälle kukub. Teooria järgi siis võtad 5 kilo juurde ja pärast jälle vaikselt 5 kilo alla. Vähemalt mina olen seda mitmelt poolt kuulnud ja ka osalt omal nahal tundnud.

    • Avatar minny minny kirjutab:

      Jah, see nuudlipakk = kiirnuudlid (“Selveri” loomaliha maitselised kiirnuudlid). Pool pakki võimaldab täiskõhu tunnet kella 12:00st kuni kella 15:30 või 16:00ni, kuid terve pakki korral kestaks täiskõhu tunne 12:00st kuni 18:00 või 19:00ni. Kuid vitamiinide ja muude vajalike ainete kohapealt ei oska midagi öelda. Arvatavasti pean sinuga nõustuma, et tegemist ei ole toitva toiduga. Täiskõhu tunne on näiline, see tuleneb suurest vedeliku kogusest, kuid tahket toitu on vähe.
      Kaaluga on jah see dilemma, et meestele meeldivad vormikamad naised (ja mina tahaks ikka meestele meeldida, mitte poisikestele), kuid ma tunneksin end enesekindlamalt 45 kg kaaludes (ja enesekindlus on ka oluline, et kellelegi meeldida või meeste tähelepanu köita). Kuna mul meestega pole vedanud (pole veel kohanud kvaliteetset meest – eks see tutvusringkond on väike ja ebasoodne selleks), siis keskendungi pigem ise-endale meeldimisele.
      Tunnistan, et mul on toitumishäire ja vajan professionaalset abi. Kuid tegelen sellega järgmisel nädalal. Panen selle oma järgmise nädala plaani.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>