Kaal tõusis +1,7kg

Kaalun nüüd 48,1 kg. Minu selle nädala kaal peaks idee poolest olema 47,1 kg ja sellest tulenevalt oleks kõikumine 46,1-48,1 kg vahel aktsepteeritav. Püüan järgmine nädal saada oma kaalu 46,6 kg peale ja siis peaks kaalukõikumine jääma 47,6 ja 45,6 kg vahele. St nädala maksimum kaal võiks olla 47,6 kg. Vaatan, kuidas see mul ka õnnestub. Usun, et järgmise nädala lõpus ma söön jälle liiga palju.

Olen mõelnud, et kuidas ma ütlen oma juhendajale, et olen buliimik. See on raske. Olen mõttes seda mitu korda harjutanud, kuid kirjateel seda ju ei ütle ja suure seltskonna ees ka nagu ei tihka. Selle teeb keeruliseks ka see, et buliimiat seostatakse suure kaaluga, ülekaaluga. Kuid mina olen alakaaluline. Kuid kui ma praegu ei sekku ja seda kontrolli alla ei saa, siis võingi ülekaaluliseks muutuda. Samas võin ka jääda sellesse kaalukõikumise faasi ehk anoreksik-buliimik faasi. Siis väliselt oleks kõik nagu korras. St kaal näiks normaalne. Võib-olla käituksin imelikult, kõik söömisega seonduv võib tekitada kahtlust ja tervis annaks ka võib-olla siis aimu, et kõik ei ole korras. Kuid osava keerutamisega (loe: valedega) suudaksin ma seda varjata….

Ma kardan, et kui ma ütleksin, et mul on buliimia, siis keegi ei kuulaks mind. Nad paneksid mulle diagnoosiks anoreksia (mu alakaalu ja söögist keeldumise tõttu) ja mõjutaksid mind vastavalt. Ehk siis hakkaksid mind sööma sundima, meelitama, mõjutama, kuid see oleks soodne pinnas buliima arenguks, kaalu kasvuks ja täieliku kontrolli kadumiseks nii oma söömise, kehakaalu, emotsioonide kui kõige üle.

Hommikusöök: 150 g riisiputru, 8 g šokolaadi, üks saiaviil pasteediga, üks kolm-ühes kohvi ja tass musta teed.

Täna oli trennipäev ja rõhuga jalgadele ning sada kükki.

Lõunasöök: pool pakki nuudleid koos terve puljongikuubikuga ja jõin tassitäis musta teed ka.

Plaanin õhtusöögi vahele jätta. Õhtul joon teed või vett.

Kardan, et kodus tuleb mul tüli söögi pärast. Mu vend tegi tatraputru, aga keegi peale tema ei söö. Ma ei tea, miks tema sõber seda ei söö. Kuid mul on minu toitumiskava. Ma tean, kuidas ja milline kogus mu menüüs mu kehakaalule mõjub. Ka ülesöömise vältimiseks on hea, kui söön kindlate reeglite järgi. Ja lõppude-lõpuks ma ei ole ju prügikast ega toiduhävitaja, kes peab sööma sellepärast, et vastasel korral läheks toit halvaks. Nemad söövad siis, kui kõht on tühi, aga mina pean sööma siis, kui toitu on liiga palju. Selline mulje on jäänud. Mina tegin poti täis piimasuppi, millel lasti halavaks minna. Keegi ei söönud sellepärast rohkem, et supp otsa saaks või vältimaks supi riknemist.

Mulle tundub, et venna arust ma söön liiga vähe ja olen liiga kõhna. Kuid ta ise on ka kõhna. Vend püüab mind sööma ahvatleda. Ta vist tahab mind aidata, kuid sellega ta mind ei aita. Pigem just vastupidi, teeb asja vaid hullemaks.

Kardan, et ma pean talle rääkima, et kahtlustan, et mul on buliimia ja ma ei suuda oma söömist kontrollida. Kui sööma hakkan, siis ei suuda seda lõpetada ja kipun seetõttu ülesööma. Põhjus, miks ma ei ole sellest talle varem rääkinud, on see, et kui ma talle räägin, siis saab mu haigusest teada kogu tema tutvusringkond. Ja seal on omast arust asjatundjaid, kes kipuvad mind õpetama ja mõjutama, mulle ja mu tegevusele hinnanguid andma. Ma ei tea, kas ma tulen sellega toime, kas ma suudan endale kindlaks jääda. Mõni inimene on mulle kujunenud natuke autoriteediks ja ma ei suuda tema sõnu nii lihtsalt eirata nagu mõne teise inimese omi.

Peale selle on veel üks inimene, kes kuuldes minu haigusest võib kasutada seda ettekäändena, et minuga kohtuda. Kuid ma ei taha selle inimesega suhelda. Ta ütleks, et tahab mind aidata ja kuidas saan ma või kuidas saab keegi teine keelata aitamist. Aitamine ei ole ju halb, kuid usun, et see minu jaoks ebameeldiv inimene on osaliselt süüdi või (õigem oleks öelda) oma tegevusega põhjustanud kogu selle kaalupaanika ja ebakindluse minus. Seega arvan, et tema sekkumine ei teeks mulle kohe üldse head.

Õhtusöök: üks komm, 700 g õunu, üks kolm-ühes kohv, tass musta teed.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>