Kaal tõusis +0,7kg

Kaalun nüüd 49,1 kg.

Hommikul käisin jooksmas. Tegin kaks ringi ja 80 korda tõstsin jalgu. Väljas oli mõnusalt jahe. Inimesi ja autosid liikus vähe. Vihma ei sadanud ja maa oli ka kuiv. Jalgu oli raske tõsta. Enam ei jõua rippuda. Käed on nõrgad või mina olen raske. Ma olen ju u 2 kilogrammi raskem kui eelmisel nädalal. See on juba omajagu.

Hommikusöök (9:00 ajal): 10 mandlit, 100g kartulit, 75g riisiputru, hakklihakastet,  saiaviil või ja pasteediga, kaks šokolaadi tükki (11g), kaks tassi piima, tass musta teed suhkruta.

Köögikaalu mul enam ei ole, seega toidu kogused on hinnangulised. Võib-olla soetan endale kaalu ka kunagi. Esialgu püüan ilma selleta läbiajada. Samas ongi hea, et köögikaalu pole. Sest kui ma olen külas, siis ma ka ei saa kaaluda, siis tuleb ka hinnata toidu koguseid. Kui ma seda kodus pidevalt teen, siis peaks see koguse hindamine külas ka paremini välja tulema.

Panin endale meeldetuletuse, et ma peale kella 18:00 ei sööks. Mul on õunu ja plaanin nendega oma nälga peletada.

Täna oli mõõtmise päev. Võtsin end kokku ja mõõtsin. Rind on 2 cm suurem kui eelmisel kuul, see ei tekita minus mingeid tundeid. Vöö-ümbermõõt on suurenenud 3 cm. See on halb, aga ma lepin sellega. Võib-olla on mul gaasid ja ma tean, et vöökohta suudan ma mõjutada, see allub nälgimisele väga hästi. Vähemalt varem allus. St ma lepin sellega (praegu).

Tagumik on jäänud samasse mõõtu. See ei tekita ka minus mingeid emotsioone. Kuid mu reieümbermõõt… See on suurenenud 2 cm. Reied tundusid mulle jämedad ja nüüd leidis see ka kinnitust. Reieümbermõõdu vähendamine on nagu kaalu langetamine. St see on väga pikk protsess ja selleks tuleb olla hästi sihikindel ning ei või lubada eksimusi, sest tagasi tulevad need cm imekiiresti, kuid ära ei taha minna kohe kuidagi.

Mõtlesin, et kui mahti saan ja viitsin, siis loen üle mitu korda ma oma projektis libastunud olen. Järgmine kuu täitub mul aasta aktiivset trenni tegemist (jooksamas hakkasin hiljem käima, aga seda ülepäevast trenni kodus olen tenud juba terve aasta. See tähendab ka, et ma olen püüdnud kaotada oma 5 kg juba aasta aega ja tänase seisuga ei ole kaal langenud üldse. Olen nullis tagasi.

Teinekord olen kuulnud, et mis see kaalulangetamine ikka on, et -0,5 kg nädalas ja 10 nädalaga 5 kg läinud nagu niuhti. Ma olen siin juba aasta otsa oma kaaluga võidelnud. Teinud looma moodi trenni, aga kaal liigub ikka selle 50 kg peale tagasi. Mu kehakaal on hullem kui jonnipunn.

Täna tegin väikse edusammu. Printisin välja tervisliku nädalamenüü. Ma uurin seda, veel ei rakenda, kuid samas olen ma juba sammu võrra lähemal selle rakendamisele.

Kolm punkti, mis ma endale üles kirjutasin ja punaseks tegin – minu meelespea:

  1.  Söö ainult nii palju, kui vajad!!!!;
  2. ROHKEM aedvilju ja vedelikku;
  3. VÄHEM piima, lihatoite ning jahutooteid (minu süsteemis käib siia alla ka magus, nt šokolaad jms).

Peale selle olen ma endale märkinud verekeskuse soovituse, kuidas tõsta rauataset veres. Usun, et ka mul on see tase väga madal. Noppisin sellest nimekirjast välja endale meelepärased produktid: muna, kala, kapsas, tomat, porgand, virsikud/aprikoosid, pähklid ja seemned.

Püüan siis ka nende osakaalu oma menüüs tõsta. Lisaks sellele kuulan, mida mu perearst soovitab süüa. Mida mu organism veel vajada võib.

Lõunasöök (15:00 ajal): 10 mandlit, 50g riisiputru ketšupikastega, klaas piima, saiaviil või ja pasteediga, 50g konserveeritud herneid, tass musta teed suhkruta.

Üks šokolaadi tükk umbes 5,56g kella 16:20 ajal.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>