Kaal tõusis +0,7 kg

Kaalun nüüd 49,7 kg.

Hommikul tegin trenni rõhuga kätele. Nagu ikka, motivatsiooni polnud ja jõudu ka mitte.

Hommikusöök (11:00 ajal): kaks kohvi piimaga ja ilma suhkruta, kaks keedetud muna, taldriku täis peedisalatit nelja teelusika täie suhkruga, neli õuna, üks liiter punasesõstramahla.

Lõunasöök (14:00 ajal): kohv piimaga ja suhkruta, kaks õuna, taldriku täis peedisalatit 2,5 tl suhkruga, üks liiter punasesõstramahla, üks tomat.

Õhtusöök (kell 17:30 ajal): kaks õuna, taldriku täis peedisalatit 2,5 tl suhkruga, kohv piimaga ja suhkruta, 75g enda küpsetatud kooki.

Välimuselt olen paks. Väljas ei julge käia, inimestega ei taha suhelda. Otsisin endale number suuremad riided välja ja väldin peeglisse vaatamist. Püüan oma peedisalati ikka ära süüa, kui mu kaal vähegi püsib 50kg piirimail.

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Üks kommentaar postitusele Kaal tõusis +0,7 kg

  1. kaalulangetaja kirjutab:

    Loen su blogi ja elan kaasa, ise maadlen samamoodi kaaluga. Ma soovitan sul ühte asja proovida – vaata kaal.ee lehel artiklites kuskil oli kremli dieedis ja LCHF süsteemist, tundub hullumeelne, aga ei tea veel kedagi kellele poleks mõjunud. Sõbranna võttis alla 30 kg poole aastaga, süües pmst peekonit, mune, juustu jne. Ise sõin aastaid alla oma BAVi ja kohe kui rohkem sõin, tõusis kehakaal, kõikumised võisid olla 2 kg päevas… Organism oli lihtsalt “näljaga” harjunud kuigi mul ei olnud kõht tühi, lihtsalt ei tahtnud nii palju süüa. Proovi ära jätta süsivesikud, õigemini söö neid natuke peale trenni, aga kindlasti mitte õhtul. Usu, kaal hakkab liikuma…Edu!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>