Aeroobika (Interval Toning) III

Mul hakkab see blogi ka juba segamini minema. Panen trenni postitused selle kaalu teema alla. Tegelikult võiks trennil olla oma nurgake. Ja kaaluteemaga on nii, et seda polegi enam. Nüüd teen ma trenni tervise pärast ja vahel ka lihtsalt trennitegemise pärast. Eiran oma kaalu. Aga las olla… Võib-olla kunagi püüan seda segadust korrastada.

Nüüd trennist. Täna siis taas Interval Toning ja selle teise treeneriga. Täna me ei teinud põrandal seda “pääsukese” harjutust. Vastas käsi ja vastas jala sirutust. Seda ma mõtlesin, et ma sain nagu rohkemate asjadega hakkama. :D

Täna jõudsin juba rohkem kui eelmisel korral. Nüüd ma jõudsin tempos püsida. Sain kükist püsti ja puha. Muidugi kükid olid väga kasinad. Ega kui ei teaks, et ma kükki teen, siis poleks vist aru saanudki. Olin kuidagi ebamääraselt küürus ja jalad hästi vähe krõnksus. :D Aga see-eest olin tempos.

Siis hantlitega jooksmise harjutus. Tegelikult tuli teha kolm sammu ja siis sirutada käsi koos hantliga varba juurde ning seejärel küünarnukk ülesse. Pärast tuli teha põlvetõste, end kägarasse tõmmata, hantlid käes, siis põlvetõste ja keha pööre, hantlid ette (küljele lükata) ja siis tuli teha püsti ühel jalal pääsukest, hantlid käes. Jah… need olidki keerulised ja segased harjutused, mida pidevalt täiustati ja viidi keerulisemaks. Nende hantlitega vehklemisel läks mul endal ka ikka totaalselt sassi. Kuid positiivne oli see, et ma suutsin juba kauem hantlitega vastu pidada.

Kuid viimaseid harjutusi tegin ilma hantliteta. Käed olid kõverdatud selja taha, küünarnukid olid kõrvade juures ja siis tuli hantlitega käsi (ma võtsin selleks ühe hantli) sirutada. Neid tegime ka erinevaid variante. Pool kõveraks ja sirgeks ning siis täis kõveraks ja sirgeks. Selle harjutuse juures ma poole peal loobusin hantlist. Lihtsalt ei jaksanud.

Kuid tänase trenni positiivseks saavutuseks oli ka see, et ma tegin selle “üks veel”, kusjuures suutsin harjutuse lõpuni teha, st jõudsin 4 tükki veel, kuigi arvasin, et enam ei jõua ühtegi. Eirasin ka oma prille, lasin neil ikka päris alla vajuda ja trenni ajal ei joonud. Pidasin ilusti vastu. See on täitsa positiivne märk.

Aga ei saa ju olla positiivset ilma negatiivseta. Elu kipub ikka tasakaalus olema. :D Nimelt ma lõin hantlitega vastu põlve (ja vist kaks korda). Põlv hakkab siniseks minema ja valus on. Tegime seda kägarduse harjutust ja ma hästi ei näinud, kuidas treener hantleid hoidis. Igatahes, ma tõmbasin tugevalt põlvega hantlite vastu. Väga valus oli. Järgmine kord olin hoolsam ja kolmandal korral tundus, et treener sirutas hantlitega käed kehast kaugemale ja tõstis käed ka ülespoole. Proovisin ka seda varianti, suutsin säästa oma põlve.

Igatahes, see harjutus on väha ohtlik. :D Algajatele. Ma peaks enne selliseid harjutusi harjutama. Aeglaselt, et tehnika selgeks saaks ja alles siis tohin hakata trenni tegema. :D

Aga üldiselt ma ei kurda. Sinikad on minu puhul nii tavaline nähtus, et mind küll ei häiri. Naljakas on see, et tegemist sama parema jalaga, millega mul oli probleeme ka eelmises Interval Toning‘s. Kohati annab jalga sirutades jätkuvalt see põlve taga olev lihas tunda ja nüüd on selle jala põlv hantli tõttu sinine. Üks jalg täitsa rivist väljas. :D

Hetkel polegi nagu muud lisada. Ilmad on nii ilusad olnud, et täitsa suur soov on joosta. Aga jätan selle hilisemaks. Rulluisud püüan ka sellel aastal alla saada. Mulle meeldib rahulikul nädalavahetuse hommikul trenni teha. Rulluiskudega peangi vaatama sellise aja, kus inimesi liigub vähe, sest ma jätkuvalt ei oska pidurdada. :D

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>