Ringtreening III

Täna tegin siis kolmandat korda rigtreeiningut. Seadsin endale eesmärgiks, et teen selle harjutuste ringi läbi kolm korda ja isegi siis, kui läheb üle aja ning ma jään viimaseks, üksi saali. Sain selle eesmärgiga hakkama ja see tekitas hea tunde. See polnud selline supper hea tunne nagu esimesel korral, aga pool sellest tundest oli. Saledamana ma ka ennast pärast trenni ei tunne (enam), nüüd kui ma trenni teen, siis tarbin rohkem kaloreid ja pidevalt üle 2000 kcal. See on halb. Aga ma püüan selle asja ka tagasi tasakaalu saada.

Tänasest trennist siis. Jõudsin kõiki harjutusi teha. Olin iga harjutuse juures püüdlik ja põhjalik ning omast arust tegin täiesti õigesti. Postiivne on see, et nüüd mul tuleb juba päris hästi välja see samm ette ja põlvetõste ning vastas-käsi hantliga ette sirutada. See oli üks harjutus, mis tundus mulle esimesel korral ületamatuna.

Siis teised harjutused, mis olid kätele mõeldus. Nendega sain ka hakkama. Üks harjutus oli selline, kus keha tuli kallutada ettepoole ja siis käed küünarnukist kõveraks, hantel käes ja siis tuli kätt sirutada tahapoole sirgeks. See harjutus oli esimesel korral tappev. Seal olid ka raskemad hantlid, nüüd võtsin selleks kerged hantlid. Sain ilusti hakkama, olin enda üle uhke. Kusjuures, nüüd mõtlen, et ma peaksin juba koormust tõstma. Sest polnud nagu sellist suurt pingutuse efekti nagu esimesel korral. (See on vist see asi, mida need meessoost jõusaali kasutajad naistele ette heidavad, et nad (naised) suudaksid rohkem/suurema raskusega… Minu puhul on see, et ma ise ei näe ega usu, et ma rohkem suudaks.)

See plank-asend oli päris väljakutsuv. Kuna ma kodus loen 40-ni ja üsna kiiresti, siis seal see 60-ni oli päris raske. Ka püüdsin ma aeglasemalt lugeda ja ikka pingutada. See oligi täna vist ainuke harjutus, kus ma rakendasin seda “üks veel” tehnikat. Umbes 30-40 juures tundsin, et ma enam ei suuda. Tundsin kuidas mu keha ära vajub. Siis pingutasingi rohkem kõhulihaseid, et nendega end õiges asendis hoida. Nõme harjutus, gravitatsioon kisub pekid alla, siis kõht vajub suureks ja rinnad ka. (Ma sooviksin, et mu rinnad oleksid väiksemad. Tavaliselt tahavad naised suuremaid rindu, aga mulle meeldiksid väiksemad.) Aga tuleb end lihtsalt rohkem treenida. Kui kõhulihas (ja rinnalihas) on tugev, siis ei teki mingit tarretislikku vajumist. :D

Igatahes, selle 30-40 juures ma ütlesin endale, et “üks veel” ja suutsingi 60-ni vastu pidada. Kolmandal ringil oli see 60 nagu päästeingel. Ma vajusin pärast seda nagu laip matile. Võttis ikka päris läbi.

Lõpus sain ka venitusharjutustega ise hakkama. Hetkel tunnen, et neid jäi natuke väheks ja mõne lihase unustasin üldse ära, aga selle ajaga, mis ma aeroobikas juba käinud olen, olen ma õppinud juba päris palju erinevaid lihaste venitamise tehnikaid. Ka selles osas võin tunda enda üle uhkust.

Kokkuvõttes olen ma väga palju arenenud võrreldes selle esimese korraga. Ma mõtlen just oma sooritusvõimet ja vastupidavust. Kehast ei hakka ma rääkima. See pole arenenud, vaid üsna samasugune nagu alguses. Kuna toitumise pool vajab korrigeerimist.

Lugesin ühte artiklit, et rasvumine pole üksnes ülekaaluliste probleem. Ka normaalkaalus olevatel inimestel võib esineda rasvumist. Kusjuures see on veel ohtlikum, sest seda ei osata kahtlustada, kui inimene näeb väliselt hea välja. Ohtlik on just see sisemine rasv, see, mis on siseelundite ümber. Ja kui inimene ei tee üldse mingit füüsilist trenni ja teeb istuvat tööd, siis võib tekkida rasv siseelundite ümber ning see omakorda takistab organismitööd. Lõpptulemus on ikka sama: diabeet, jõetus, liiga kõrge vererõhk jne.

Seega, trenn peab jääma mu päevakavasse või nädala kavasse igal juhul. Pean vaid leidma sobiva trenni ja aja (nädala sees või -vahetusel, hommikul või õhtul), et kuna ma seda teen jne… Aga küll ma sellega veel tegelen.

Aga jah… Ma olen enda üle täitsa uhke, et ma selle aeroobika üldse võtsin ja seal käinud olen ning pingutanud. Ka olen ma rõõmus selle üle, et ma nüüd jõuan rohkem ja oskan rohkem. Olen olnud täitsa tubli. :)

Rubriigid: Minny kaaluprojekt. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 kommentaari postitusele Ringtreening III

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>