I want to live, not just be alive

12. detsember

Rubriigid: Maailma avastamas — 12. dets 2012 @ 06:41

Kell on 3 päeval ja kuulan sky plusi hommikuprogrammi. Eestis ma väga selle kuulaja ei olnud, sest see oli nii jube vara. Aga siin Hiinas, kus aeg on 6 h hilisem, on see täitsa mõistlikul ajal :D

Paar päeva tagasi saabus ukraina neiu Anastassija. Siinsetele siis Anna. Kes siis jah alustab tööd front offices ja administratsioonis. Täna tehti temale ja Mikkole ka hotelli training, mille mina juba ammu sain. Kui neile sport centerit tutvustati, siis Mikko kohe helistas mulle, et davai, kohe täna, lähme trenni tegema. Seal on nii head tigimused, et kohe kutsub trenni tegema :D See mõte oli juba ammu, aga siiani pole suutnud veel ette võtta. Mõtlesin, et ootame uue aasta ära, kui ka Hong Kongis käidud saab. Siis on suuremad kulutused tehtud ja aega ka rohkem. Aga samas noh, miks mitte ka kohe praegu, kui hoog peale tuli. :D

Selle Anastassijia kohta siis nii palju, et tema siis on front office meeskonnas, ja tema töö on veel palju kasutum kui minu oma. Tema hiinlasest ametikaaslasel tundub kül asjalik töö olevat, aga kuna tema hiina keelt ei oska, siis pole tal seal midagi teha. Põhimõtteliselt peabki ta päev läbi lihtsalt fuajees ringi jalutama, ja abiks olema, kui miskit vaja on ja aitama tekkinud probleeme lahendada, aga kuna väliskliente on väga vähe, võibolla paar korda kuus tuleb keegi, niisiis peab ta lihtsalt fuajees seisma. Minul restoranis on ka peamiseks väliskliendid, aga kui neid pole, siis on ikka midagi muud teha. Vaiksel ikka suhtlen ka hiina klientidega juba ja ikka on vaja, kas aidata buffeed ette valmistada, toite lauda viia, laudu koristada, nuge-kahvleid poleerida jne…..et kui tegevust otsida, siis midagi ikka leiab, mis siis, et see otseselt mu ülesanne pole.  Praegu näiteks võtsin ette endale kogu meie buffee toitude nimesiltide riiuli (neid on väga palju, sest uute toitude puhul trükitakse aina juurde koguaeg) ja hakkasin sealseid  tõlke vigu parandama. Seal leiab ikka korralikke pärleid.

Ja minu töö puhul on suur pluss see, et ma saan teha seal väga palju seda, milleks ma hiinasse tulin – keelt harjutada. Kui ma peaks üksi seal fuajees jalutama, siis oleks nüri lugu küll. Nii et võin jälle õnnelik olla, et siia Hiinasse tulemisel mõningate negatiivsete asjade taustal on mind peamiselt siiski õnnestumised saatnud.

Anastassijat häirib samuti ka see viisa asi. Temale küll öeldi, et tuleb Hong Kongi minna, aga sellegi poolest ootas siin ees negatiivne uudis. Nimelt ei saada tema pabereid siin selleks ajaks korda, et ta koos meiega tulla saaks, nii et ta peab täitsa üksi minema. Lisaks tuli ta 1 kuu reisi viisaga, ja kuna selle kuu jooksul ei saada ta pabereid valmis, et ta viisat vahetama saaks minna, siis peab ta tõenäoliselt siin enne veel oma reisiviisat pikendama. Mis on ka korralik lollus mu meelest. Esiteks Mikko alustas ka just tööd ja tema paberid ju saadakse korda selleks ajaks…ma ei näe põhjust, miks Anastassija paberite niivõrd kaua peaks minema. Teiseks, kui on teada, et läheb rohkem kui kuu aega, siis tuleb nii ka öelda kohe alguses, nii et ta oleks saanud omale kolme kuu reisiviisa teha. Jube ikka kuidas siin see asjaajamine käib.

Igatahes oli Anastassija tänasest esimesest päevast nii pettunud, et mõtleb korralikult järgi selle üle, et kas jääb siia või ütleb kohe koha üles ja sõidab tagasi. Eriti kui veel selle viisa asjaga nii palju jamamist ( ja ka väga kulukas) Et pole mõtet seda ette võtta, kui töö ei ole see, mida ta ootas.

Asjaajamisest rääkides aga veel nii palju, et eile käisime lõpuks siis Chongqingis   tervise tõendit tegemas. Kõik kolmekesi koos.  Ja Vicky muidugi ka aitamas. See oli päris kirves – mingi 40 €. Aga samas ka väga põhjalik 1. temperatuuri mõõtmine 2. silmanägemise kontroll, 3. vereproov (veenist) , 4. pissiproov , 5. röntgen, 6. mingi südame töö ja vereringe kontroll, kus ühendati igast klambritega aparaadi külge. 7. ma ei teagi mille kontroll see täpselt oli…kasvaja äkki , igatahes terve keha katsuti läbi. 8. ultraheli, 9. vererõhk ja pulss…..Saigi vist kõik, aga võibolla oli ka midagi veel. Igatahes võime nüüd kindlad olla, et oleme igati terved nagu purikad.

Tööl saabus jälle hetkeline paanika aeg, kuna tähtsad inimesed külastavad hotelli. Muuhuglas pidi saabuma Evergrandi tähtis asepresident, briti härra, Mr Owen Green. Niisiis olin mina jälle hetkeks ülioluline. Mr Green´i jaoks tehti selleks perioodiks täiesti uus menüü ja ühtlasi meile ka koolitus, et kuidas täpselt ikka teenindama peab. Ja kuna mina räägin inglise keelt, siis oligi minu suur ülesanne Mr Green´i eest hoolitseda. Neil on tähtsate inimeste teenindamine üli-mega-oluline. Igale tähtsale inimesele eraldatakse üks teenindaja. Niisiis tuleb teda ukse peal oodata. Kui ta tuleb, siis tuleb temaga koos kõndida koguaeg. Ta lauda saata ja kogu tema seal viibimise aja ainult tema laua kõrval seista. Nii kui ta lauast tõuseb, siis jälle tuleb tema järel kihutada, et nii kui tal mingi küsimus on, või mingi probleem tekib, siis saaks kohe aidata. Kui klient valib buffee, mitte menüüst tellimise, siis tuleb teda igal sammul jälitada (kandik käes), kui ta buffeest midagi võtma läheb, siis kannad ise ta taldrikut, et kõik mis ta võtab, laob sinu käes olevale kandikule. Igast pisiasju on seal veelgi. Näiteks tuleb tema jaoks tooli nihutada ja laual kenasti volditud riidest salvrätik, temale sülle asetada jne..

Igatahes tuli siis hulk sekeldust selle pärast, et mul oli juba ammu kokku lepitud, et lähen tol päeval Chongqingi tervisekontrolli. Kuna ta pidi saabuma alles õhtupoole, siis ma pidingi õhtu poole tööle minema. Eelneval õhtul hilja, aga helistas mulle restorani manger, et ma pean varem tööle tulema, kuna Mr Green saabub varem. Ma rääkisin ka Vickyga, aga ta ütles, et Chongqingi mineku aega ei saa enam muuta. Niisiis oli päris nõme olukord. Sain siiski manageriga kokkuleppele, et lähen juba kell 7  hommikul Chongqingi, et siis olen lõuna ajaks hotellis. Olingi siis kell 12 hotellis tagasi ja kõik juubeldasid ja ohkasid kergendatult, et ma jõudsin enne Mr Green´i. Lõpuks aga selgus, et Mr Green ei tulegi üldse.

Kogu see segadus ja närveldamine mitte millegi pärast.

Kuigi Mr Green ei tulnud, siis 2 hiina tähtsat härrat tulid ikka. Ja nüüd käib nende eest suur hoolitsemine. Aga sellega ma väga seotud ei ole, sest manager tegeleb nendega isiklikult. Siiski on ülioluline, et ma nendel päevadel tööl oleksin ja teeksin oma põhitööd, milleks mind sinna hotelli taheti – eksponeeriksin ennast. Eile näiteks pidin pool tundi selle pärast kauem tööl olema, et need härrad hotelli tulles mind näeksid. Nad olid päeval kuskil koosolekutel või tähtsaid asju ajamas ja õhtul kui nad hotelli tagasi jõudsid, siis oli üli oluline, et ma seisaksin restorani ukse peal, nii et nad mööda minnes mind näeksid. Nad ei tulnud isegi restorani, lihtsalt jalutasid restorani uksest mööda kui oma tubadesse läksid. Nii kui nad mööda ära olid jalutanud, võisin koju minna. Vot nii käivad siin asjad.

Kommentaarid puuduvad »

Pole veel kommentaare.

Selle postituse kommentaaride RSS-voog. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Rea- ja lõiguvahetused on automaatsed, e-postiaadresse ei näidata, HTML on lubatud: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>