Mina mina mina

7. Dec 2013

mmmmm! parim issi maailmas! – laupäev, kell on 12:15

Kategoorias: USA — villu @ 10:16

Mul on maaaaailma kõige toredam issi!!!! Ta saatis just meili, kus oli pilt temast ja Pallist!!! :) Seda pole mitte kunagi varem juhtunud ja tõesti.. ma arvan, et maaaailma kõige toredam meil!!!

Kohe siis ookeani äärde jalutama. (ps. vihjeks: muga saab skype’da ka!)

train romance – reede, kell on 15:26

Kategoorias: USA — villu @ 01:27

Ainult minuga juhtuvad sellised asjad! Ja päriselt, reaalne elu on tuhat korda põnevam kui kõik filmid ja raamatud kokku!

Teisipäeval, kell 14.00 Illinois’is Chicagos astusin rongi peale siis et neljapäeval kell 16.25 Californiasse San Fransiscosse jõuda. Ma soovitan soojalt, maailma kõige mugavam ja toredam rong! Amtrak   Ülimeeletult ilusad vaated. Ja kogu sõit läks maksma ainult 206 dollarit!

Niih, istusin siis maha ja mu kõrvalnaabriks (kahekaupa olid toolid. kedagi mu kõrvale päris ei tulnud.. aga noh, peale vahekäiku naabriks) tuli üks poiss Dave Kanadast. Ta kohe hakkas muga rääkima (no siin hakkavad kõik igal pool suga rääkima). Anywho.. siuke tore poiss, Torontost, quittis oma töö (ta on mingi öko-mees.. või noh.. pigem paberimajandus, et kuidas loodust säästa vms. ja ta on suht passionate about that) ja nüüd 6 kuud rändab ringi, üldiselt läheb Mehhikosse, tahab kokata seal. :) haha.. aa..pikk, tumedate juustega. Siuke hotikas noh.

Aga noh, ta oli suht väsinud ja jäi kohe magama, niiet ega me väga pikalt seal ei jutustanud. Anywho.. järgmisest päevast alates me mingi hängisime koguaeg koos. (tegelt vb juba teisipäeval ka.. ma ei mäleta enam) Käisime koos seal vaatega vagunis, noh nagu lounge. Ülicool! Kõik mingi chillivad seal ja tõesti.. meeletud vaated! WAO! Faking mööda Colorado jõge.. ja ma ei tea mis seal kõik veel oli! Ülicool igatahes!

Igatahes..ma ei teagi mis juhtus, siiani olen ma täiega blokkinud igast tüüpe (noh, väike flirt ikka, aga mitte midagi asjalikumat). Aga meil oli ülitore koos olla. Ülichill, vahel me istusime tunde niisama kõrvuti, üks kirjutas, teine luges  vms.. siis naersime nagu hullud. Ah, nii tore oli. Koos sõime lõunat ja õhtut ja käisime koos kohvi joomas.

Igatahes.. ülinunnukas nagu! Lõpuks me reaalselt olime selle rongi paar. Keegi isegi küsis, et kas ta on mu peika. heh.. ja keegi küsis, et kaua me abielus juba olnud oleme.. haha. Tõesti, üliromantiline rongireis! Rääkisime ka, kus järgmine kohtume.. ja mis me selga paneme.. ja et ta tuleb oma pikap-autoga ja siis tal on taga seal hein ja õhtu lõppedes vaatame koos tähti. No see oli pikem jutuajamine aga jah.. üliromantiline rongisõit siis.

Aaa.. tagasi rongiteemasse. Rong jäi mingi 8 tundi hiljaks, niiet viimane päev saime tasuta hommikusööki, lõunat ja õhtusööki. Niiet  jeiii! :) Aga siis oli mul mure, et muidas ma San Fran’ist edasi saan.. aga noh, ei tasu muretseda.. univerumis asjad lihtsalt lähevad.. Ehk siis ma tutvusin randomilt ühe eluhipiga, kes juhuslikult elab Mendocino maakonnas ja 10 minuti kaugusel kohast, kus mu oli vaja olla. Ehk siis sain autoga tema ja ta mingi sõbra Teddy’ga. Ja ma pean lihtsalt mainima, et … aaaaa.. see autosõit oli päris huvitav. Mööda kiirteid.. aga kõik oli täiega nagu film, nagu super-mario film.. või nagu arvutimäng. Freaky shit. Suht huvitav.. Ikka siuksed kivipead, et uuh..

Öö veetsin nende pool ja siis hommikul nad tõid mu siia, kus mul vaja. Nüüd olen siis siin. Fort Bragg’is, kus on veel üks poiss Saksamaalt, üks Bangokist ja mingid tüdrukud peaksid olema Prantsusmaalt.. aga neid ma veel näinud ei ole. Hästi ilus on siin küll, ilus vana mööbel, kõik on sõbralikud. Aga noh.. külm on siin, sajab praegu vihma.. ja üldse ei oska veel midagi selle koha kohta öelda. Loodame parimat.

muuseas, Mendocino maakond pidavat olema põhikoht, kus suured kanepi-istandused asuvad ja kus neid lõikuda saaks kui hooaeg oleks.

(PS! sellegipoolest on endiselt Härra Keraamik esikohal! Ma tõesti ootan juba, millal teda näen!)